divendres, 10 d’abril del 2020

VÍDEOTRUCADA DE HANGOUTS AQUESTA TARDA A DOS QUARTS DE CINC!

Molt bon dia! 

Avui, missatge curt i concret.

Estic afegint els vostres correus de gmail a un grup que he creat que es diu 4t, per trucar-vos aquesta tarda a dos quarts de cinc a totes les persones que m’heu donat el vostre correu de gmail fins ara. Sé que és festiu, així que no patiu, només és una primera prova per qui vulgui i pugui, així ens hi anem acostumant i veient què falla per anar-ho millorant. Serà només una presa de contacte per saber com esteu, com va tot i posar-nos una mica al dia. No cal que us descarregueu res, només que mireu a ajustaments del vostre correu de gmail si teniu activat el Hangouts. A dos quarts de cinc us trucaré i si alguna família no aconsegueix que li funcioni, ja miraríem després què ha passat pel pròxim dia. És difícil afegir algú a la conversa quan ja hem començat, així que estigueu a punt :)

Per cert, no us estic responent els correus electrònics en els quals només em doneu l’OK per haver rebut els informes i/o em proporcioneu el compte de gmail. Doneu-vos per respostes si us plau :)

Moltes gràcies i fins després!
Mireia Serra Busqué

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada