divendres, 3 d’abril del 2020

4 REPTES, UNA LECTURA D'UN ÀLBUM IL·LUSTRAT I UN MISSATGE PER LES FAMÍLIES

Molt bon vespre! 

Buuufff, us havia de donar tantes informacions avui que he hagut de fer 3 vídeos! Però no patiu, que ara teniu dies per veure’ls. Comença Setmana Santa i no penjaré res més al bloc fins divendres vinent. 


US SEMBLA QUE ENS TROBEM TOTS I TOTES A TRAVÉS DEL HANGOUTS (PEL GMAIL) EN UNA VÍDEOTRUCADA DIVENDRES VINENT DIA 10 LA TARDA? Vinga va… el mateix dia al matí us diré l’hora a través d’aquest canal si finalment podem fer-ho! No patiu que ja ens ajudarem si ens costa, que jo tampoc ho he fet mai. Cap pressa i paciència.

D’altra banda, també us volia dir que el repte que sí que us animo molt a fer i a enviar-me és la carta, que també podria ser per l'equip mèdic. Me n’heu enviat un parell de precioses per a persones malaltes però no en tinc cap ni pel Jaume, ni per la Conxita ni per la Mariona i estic segura que els encantaria. Per si no ho recordeu, aquesta proposta l’explicava al minut 3 d’aquest vídeo: https://www.youtube.com/watch?time_continue=279&v=nqFmxH7gHnY&feature=emb_title



I

Finalment,
us penjo el que m’heu enviat, com sempre. 

D’una banda, l’Erik em va enviar aquestes 2 mandales que va trobar i va pensar que m’agradarien, i així és! Ja n’he pintat una, ara em falta l’altra. Us les deixo per si algú també en vol pintar alguna. Recordeu de fer punta als llapis de colors perquè ens vingui més de gust treballar. 






D’altra banda, l’Emma ja s'ha posat també en contacte amb mi! Ens recomana una pàgina web per fer esport per a tota la família (https://uar.es/) i ens envia aquestes fotografies. 





Doncs ara sí, fins molt aviat!

CUIDEU-VOS i… TOT ANIRÀ BÉ!

Mireia Serra Busqué

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada