dijous, 2 d’abril del 2020

REPTE NÚMERO 4: UNA MICA D'EXERCICI

Molt bon dia de dijous! Que ràpid passen els dies!

Segueix essent hora de fer tot el que ens agrada i no teníem temps de fer. En el meu cas, ja ho sabeu, ballar és una de les meves passions. Així que us he creat aquestes dues coreografies especialment pensant en vosaltres per intentar que us divertiu una estona ballant amb la vostra família. Perquè és hora de gaudir com mai de la família i apreciar aquests moments. 




No sabeu com de bé m’ho he passat jo preparant-la i com de bé ens ho hem passat ballant-la i gravant-nos, perquè he tingut un superajudant que ha fet que tot sigui més divertit! No sé si ho sabeu però el Joaquín també és mestre i també està fent un munt de propostes interessantíssimes a través del bloc pels seus nens i nenes d’Educació Física! Mireu mireu! https://agora.xtec.cat/esc-enxaneta/educacio-fisica-mitja-i-superior/ Us ho deixo per si us criden l’atenció les activitats com l’acroesport, els jocs de pilota, una cura d’orientació dins de casa… Jo us recomano sobretot el vídeo de l’acroesport! M’encanta! I aquest repte del ball l’hem decidit fer junts, per les dues escoles.

L’Unai diu que hem de fer coses que ens agradin per no avorrir-nos i que no hem d’estar tristes perquè cada vegada estem un dia més a prop del dia que el virus marxi. I té tota la raó del món! Així que vinga, com que la situació és excepcional, a passar-ho excepcionalment bé ballant! Ja em direu com ha anat. Esperem que gaudiu moltíssim d’aquestes dues cançons de la Covid19.

D’altra banda, ara sí que la meva safata d’entrada del correu ja treu fum aquests dies! Tinc missatges d’infants que encara no s’havien posat en contacte amb mi i estic taaaan contenta!!! Si em passés per alt respondre algun correu aviseu-me que no dono abast! En tinc algun pendent ara mateix, de moment penjo el que tinc a punt.

En primer lloc, el Pol Garcia em va inspirar i us he fet dos canves amb frases boniques de l’avorriment. 




En segon lloc, tenim l’Unai mirant el nostre bloc i l’Ethan amb un regalet sorpresa que no sabem per qui serà!!! Per qui creieu que serà? Deixeu-ho aquí a comentaris!!! 






Finalment, fotografies de l’Ethan, que segueix fent la seva magnífica ciutat, amb un HOSPITAL, com no podia ser d’altra manera, i un magnífic vídeo del Pol Garcia, que us parla a tots i tots vosaltres, juntament amb el seu horari i la fotografia del seu aniversari. 

Fins demà guapos i guapes!!!

Mireia Serra Busqué

2 comentaris: