divendres, 5 de juny del 2020

3 REPTES MÉS PER POSAR EN MARXA LA CREATIVITAT!

I avui sí que m’he llevat ben d’hora ben d’hora per penjar-vos aquests 3 reptes artístics que ens quedaven.

El repte número 21 (de tots els que us he proposat) es titula “Creem obres d'art amb aliments” i consisteix a pensar com podríem crear una obra d’art amb quelcom de menjar i una mica d’imaginació. Mireu:







Però també pot ser menjar una mica més sa, és clar! Millor, de fet. 

I si agaféssiu fruita i verdura, un paper i un llapis?

Endavant! Quina gana em vindrà quan rebi les vostres fotografies! 



El repte número 22 es diu “Transformem boletes” i consisteix a omplir tot un full de parelles de boletes. És important que ho feu amb un bolígraf o retolador. 

I després, agafeu un llapis i som-hi! Penseu què podríeu dibuixar per convertir aquestes parelles de boletes en objectes ben especials i divertits. També poden ser persones, animals o el que vulgueu. Us ensenyo exemples però no s’hi val fer aquests!





I, finalment, l’últim repte, el número 23, l’he titulat “Floretes amb material reciclat”. Per cert, què esteu fent vosaltres aquests dies? Jo ahir vaig estar fent aquest repte a l’hora de plàstica. Recordeu que els dijous al matí fèiem plàstica? Doncs us vaig anar fent fotos perquè veiéssiu el procés.

Mireu que fàcil és fer aquestes flors! 










Només necessitareu rotlles de paper de WC, tisores, pintura dels colors que tingueu, un cartó reciclat que tingueu per casa o cartolina i, com sempre que fem pintura, un pinzell i un got amb aigua (l’espelma només era per crear-me un ambient relaxat, no la necessitem per res).

Jo he fet tres formes diferents de flors però en podeu fer tantes com rotlles de paper tingueu. He escollit colors càlids per les flors i he pintat una miqueta de marge amb tonalitats blaves i lila perquè volia veure com quedava.

Oi que és fàcil? Jo he volgut fer aquesta prova però estic segura que amb colors més vius encara quedaria un prat més bonic, així que us deixo que em sorprengueu amb els vostres prats.

Deixeu-me escrit als comentaris quins dels 5 reptes artístics (d’ahir i d’avui) us han agradat més!

Una abraçada enorme.

Mireia

2 comentaris: