dimecres, 15 de gener del 2020

INTERCICLE AMB P5 I CANVIEM DE LLOCS

Molt bon vespre! 
Com us vaig avançar abans d’ahir, anirem penjant entrades que han fet els vostres fills i filles per equips amb
tot l’amor i il·lusió del món sobre les darreres setmanes del trimestre passat.  

Comencem primer amb la de la Kawtar, la Ivette i el Toni, i seguim després amb la de l’Erik, la Damaris i l’Abril:

“INTERCICLE AMB P5.
Benvolgudes famílies, dimarts 3 de desembre de 2019 vam fer decoracions nadalenques. Vam fer llums amb
els nens/es de P5. Els materials que vam utilitzar van ser tubs
de cartó, paper de colors rosa, blau, vermell…,
rotllos de paper de wàter i gomets. Els passos que vam realitzar
van ser els següents: vam mesurar el cartó de
3 cm., vam tallar el tub per la meitat i li vam fer forats.
Ho vam fer per parelles. 


Kawtar, Ivette i Toni”. 



“CANVIEM DE LLOCS.


A mi em va agradar molt el canvi de llocs perquè estava amb els meus amics: l´Abril, l´Emma, el Pol López,
l’Erik, el Cristian i la Damaris. 


A mi també em va agradar molt el canvi perquè jo estic amb qui jo volia i també perquè la Mireia ens va posar
amb qui nosaltres volíem.


El que no em  va agradar del canvi va ser que a vegades tenim alguns problemes i a vegades ens distraiem. 

Erik, Damaris i Abril”. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada